lördag 10 november 2018

Jag söker klienter i utbildningssyfte


Jag söker klienter i utbildningssyfte.
Jag praktiserar nu mitt andra år inom shamansk healing på Gaia Life Kursgård. Detta året är fokus bland annat på att växa i min roll som healer för att ge mina klienter ett tryggt space med hjälp av fler verktyg och ett ännu större och renare hjärta.
Jag söker nu dig som är redo för förändring i ditt liv. Du kanske behöver läka gamla sår, landa ännu mer i dig själv och få tillgång till din inneboende kraft.
Eftersom detta är i utbildningssyfte bör du vilja komma under fem sessioner, cirka 60-90 minuter långa.
Investering för 5 gånger är 1500 kr och då är detta till ett mycket förmånligt pris.

Shamansk healing är en djupgående och transformerande behandlingsform.
Under dessa sessioner arbetar vi med själsliga och kroppsliga blockeringar utifrån dina behov. Du får under trygga omständigheter öva dig på att släppa det du inte längre behöver bära såväl i din själsliga som din fysiska kropp. 
Du får även möjlighet att få en djupare kontakt med hela ditt sanna jag, utforska dina inre rum och läka präglingar och trauman som du behöver släppa för att vandra din väg i sanning, kärlek och skönhet.
Mitt mål med mina sessioner är att de ska väcka en längtan, beundran och nyfikenhet inför hela dig med alla dina sidor. Även att känna dig mer trygg i dig själv och börja att applicera den visdom du får från dig själv i din vardag. Jag brukar kalla shamansk healing för självhjälp eftersom detta är en aktiv behandlingsform då vi arbetar utifrån att du själv är redo att skapa förändring såväl i det yttre som i det inre. Jag stödjer och guidar, och du tar de kliv du är redo att ta på din nya resa.

Shamansk healing är för dig som har behov av att:
-Släppa stress, negativa präglingar och trauman
-Få hjälp med att hitta verktyg till förändring
-Hitta kärnan bakom och frigöra fysisk och psykisk smärta
-Hitta en mer sundare livsstil, och en djupare kontakt till naturen och vår naturliga livscykel
-Hämta hem delar av dig som du saknar
-Få en djupare kontakt med ditt själsjag, dina guider och hjälpare

Varmt välkommen att ringa för att höra mer om behandlingarna samt boka dina tider på telefon 0730559755.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar